piątek, 27 lipca 2018

Przedłużanie rzęs za pomocą kępek, oraz piękny manicure lakierami Clavier



Hej dziewczyny :) 
Dzisiaj zapraszam Was na post odnośnie produktów jakie testowałam ostatnimi czasy od marki Clavier. 
Pokaże Wam jak w łatwy sposób oko nabrało pięknego spojrzenia oraz wyglądu dzięki naturalnym kępkom, a na koniec dowiecie się jakie wyrobiłam zdanie o lakierach hybrydowych właśnie z tej firmy :)
nie przedłużając zaczynajmy :)

Jeśli chodzi o przedłużanie rzęs bawię się już tym jakiś czas i spotkałam na swojej ,,drodze,, różnego rodzaju rzęsy te bardziej naturalne oraz te mniej, które potrafią w dodatku brzydko wyglądać to jeszcze uwierać w oko..



Kępki od Clavier spodobały mi się póki co bardzo, dobrze na nich się pracuje poradzą sobie nawet początkujące osoby i co najważniejsze nie niszczą naszych naturalnych rzęs dzięki swojej wysokiej jakości. 

Rodzaj skrętu rzęs typu C daje efekt zjawiskowych, podkręconych rzęs bez efektu sztuczności. Według niezależnych badań efekt jaki otrzymujemy przy użyciu kępek o skręcie typu C jest najbardziej pożądanym przez większość klientek, ponadto pasuje do większości typów urody i budowy oka.



Kępki posiadają rożne rozmiary takie jak 8,9,10,11 oraz 12 mm ja stosuje te ostatnie. Pewnie jesteście ciekawe na jakim kleju pracowałam. :)


Jest dobry ale nie  najlepszy bo testowałam inny klej i wypadł lepiej niż on. 

przejdźmy zatem to lakierów hybrydowych :)




te lakiery mnie urzekły .. a skoro tak pisze to znaczy, że są godne uwagi i polecenia.
Trwałość jest genialna! na pazurkach pozostają aż 3 tygodnie :)
 Lakiery nie zalewają skórek ani nie odpryskują oraz
 posiadają dość szeroką gamę kolorów


tak jak możecie zauważyć do koloru do wyboru :) 

Wykonanie manicure tymi lakierami to sama przyjemność.




Jeśli jesteście zainteresowane to zapraszam do sklepu https://www.clavier.pl/ 
na zakupy :)

Ceny są atrakcyjne a jakość produktów wysoka. :)

Pozdrawiam trzymajcie się :)

25 komentarzy:

  1. Ja nie bawię się w doklejanie rzęs bo mam długie ale za to kolory lakierów są super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odcień 013 i 015 w przypadku lakierów bardzo w moim guście. Jeśli chodzi o kępki to lubię je na jakieś wyjścia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam jeszcze kępek, ale cały czas mnie kusi aby spróbować. Wśród lakierów z całą pewnością znalazłabym kilka ulubionych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. rzęsy wyglądają bajecznie pięknie, paznokcie z resztą też. kiedyś próbowałam przykleić sobie kępki ale jest to trudniejsze niż myślałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzęsy rzeczywiście świetnie wyglądają. Przyklejenie ich jest kwestią wprawy. Każda kobieta która zaczyna przyklejać rzęsy przez to przechodzi :) Toner do Brother TN3480 Black Prism pozdrawia.

      Usuń
  5. ja nie mam cierpliwosci ani zdolnosci do sztucznych rzes

    OdpowiedzUsuń
  6. JA raczej wolę rzęsy na pasku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy sztucznych rzes nie robilam. Ciekawe, czy jako typowy laik bym sobie poradzila 😛

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobają mi się odcienie tych lakierów. Nigdy nie używałam sztucznych rzęs, nawet tych w kępkach. Kiedyś muszę końcu spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lakiery mnie interesują najbardziej. Bawię się w hybrydy od jakiegoś czasu i chętnie testuje nowości. Tej firmy jeszcze nie znam, a kolorystyka i opis bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kępki są zawsze niezawodne i robią dużą robotę w makijażu. Dla siebie samej wolę jednak przykleić cały pasek lub połówki - jest wygodniej :) Klientkom kleję oczywiście kępki. Hybryd mam już pełną szufladę i mam już swoje ulubione marki więc nie zmieniam nic :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzęski wyglądają cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow świetne efekty! <3
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie miałam sztucznych rzęs. Te fajnie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ten klej duo i mi się sprawdza;>

    OdpowiedzUsuń
  15. Efekt rzęs jest świetny!!!
    Bardzo ciekawy wpis. Będę tutaj wracać z przyjemnością. :)
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  16. Lakiery są naprawdę piękne !

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja wolę zdecydowanie rzęsy na pasku niż kępki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądają bardzo ładnie, ale nie mam cierpliwości do kępek :D
    https://mayylee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie przyklejałam rzęs, boję się że przez to zniszczę sobie swoje..;) Faktycznie te lakiery kolorów mają duużo!;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne rzęski, jednak kępki nie są dla mnie, bo wiem, że nie znalazłabym na nie czasu rano przed pracą. Ratunkiem w takiej sytuacji jest przedłużanie rzęs w salonie. Od siebie mogę polecić Atelier Urody Creative w Warszawie, gdzie jest naprawdę tanio.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń