poniedziałek, 16 lipca 2018

Stylizacja paznokci produktami od Zby-Mal



Hej moje kochane czytelniczki ! :) 
Dzisiaj przygotowałam dla Was post paznokciowy między innymi dowiecie się jak sprawdziły   się lakiery hybrydowe od Zby-Mal.
Jeśli jesteście ciekawe zapraszam :)

Zby- Mal - Hurtownia kosmetyczno-drogeryjna z art. do paznokci, stylizacji rzęs, makijażu.





Lakiery hybrydowe od Zby-Mal  jestem mile zaskoczona  jakością oraz ich pigmentacją.
Wystarczyła w zupełności jedna warstwa lakieru aby paznokcie zostały pokryte bez tzw. prześwitów. Kolory są bardzo nasycone i hybrydki utrzymują się na paznokciach spokojnie 2 tygodnie.
Minusów nie znalazłam :)
Polecam z czystym sumieniem gdyż lakiery są warte swojej ceny 15 zł.


Wszystkie produkty możecie kupić na ich stronie TU'
 i zachęcam do polubienia FANPAGE na fecebooku https://www.facebook.com/zbymalhurtownia/

Ps. chwilowo sklep jest w budowie także zamówienia możecie składać bezpośrednio na facebooku.
 Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia :)





22 komentarze:

  1. Podoba mi się ten żółty kolor jest taki słoneczny i ciepły

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znalazlabym w tych kolorach nic dla siebie

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, ze sie sprawdzily. 2 tyg to fajny czas. Kolorki wprawdzie nie moje, obecnie poszukuje nudziaków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, kolejna świetna marka z hybrydami godna uwagi! Zapisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super, że za tak niską cenę można mieć dobre produkty, piękne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow bardzo ładne pazurki ci wyszły!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kolory. Marki zupełnie nie znam .

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki śliczny kolor na paznokciach ❤️

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się kolorki, w sam raz na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super kolorki, żółty idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mój kolor, ale mani piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Żółty mi się marzy! Super wyglądają te kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, że za taką niską cenę macie taką super jakość :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten kolor od lewej ze zdjęcia co są odkręcone lakiery bardzo mi się podoba;>

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tych lakierów, ale koniecznie muszę to zmienić. Mają bardzo ładne barwy. Szczególnie ten złoty prezentuje się fenomenalnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio mam faze na kolor żółty, więc ten chętnie bym przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam się na hybrydach, moja przyjaciółka robi mi od czasu do czasu :) śliczne pazurki :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podobają mi się paznokcie. Odważne kolory ale ślicznie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń