wtorek, 12 lipca 2016

Kubek termiczny do kobiecej torebki

                            


Dzień dobry :)

W dzisiejszym poście chciałabym się z Wami podzielić recenzją kubka termicznego, który nie tylko pięknie się prezentuję ale ma jeszcze kilka zalet.. Zapraszam!



Kubek termiczny dostałam do przetestowania w ramach współpracy z firmą http://www.termokubki.com.pl/ za co jej bardzo dziękuję :).

Termokubek o pojemności 350 ml wykonany jest ze stali nierdzewnej, pokryty matowym czarnym lakierem.

Testowałam go w dni chłodne jak i w upalne. I jak się sprawdził ? Idealnie. Kubek utrzymuje temperaturę do 4 godzin z czego jestem bardzo zadowolona.

Najbardziej podoba mi się w nim to że zawsze pod ręką mogę mieć swój ulubiony napój zimny lub ciepły.

Także jak wspomniałam na początku znalazłam wiele zalet termokubka. Mianowicie:
  • dłużej utrzymuje temperaturę niż zwykłe kubki
  • zawartość w kubeczka nie wyleje się dzięki przykrywką ze szczelnym przyciskanym zaworkiem
  • kształt kubka pozwala nam bez problemu utrzymać go w dłoni
  • Zewnętrzne ścianki po zalaniu wrzątkiem nie nagrzewają się
  • Świetnie nadaje się do jazdy samochodem, dostosowany jest do większości uchwytów samochodowych  
 Poniżej przedstawiam wykres testów termicznych na utrzymanie stałej temperatury.


 

Firma Termokubki niedługo wprowadzi możliwość personalizacji kubków czyli umieści imię, dowolny tekst lub logo na waszym kubeczku. Myślę, że to jest również ogromna zaleta :)

Taki kubek możecie zakupić bezpośrednio na stronie  http://www.termokubki.com.pl/

 Jeśli chodzi o dostępne kolory to kubki są w kolorze: czarnym, bordowym, stalowym, białym oraz zielonym. Według mnie wszystkie są piękne..

Uważam, że w każdej damskiej torebce powinien znaleźć się taki kubek. Przynajmniej ja się już z nim nie rozstaję. :)

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie jeśli ktoś lubi nosić ze sobą kawę czy herbatę w takim kubku to oczywiście będzie on przydatny. Ja staram się przede wszystkim pić takie napoje u siebie w domu, gdzie mam całą masę kubków od https://duka.com/pl/kawa-i-herbata/kubki-i-szklanki i tak naprawdę wiem, że będę je miała jeszcze przez długi czas. No chyba, że jakoś niefartem któryś mi się pobije.

    OdpowiedzUsuń