czwartek, 7 lipca 2016

Letnia stylizacja z hiszpanką w roli głównej


 

Hej dziewczyny !. Dzisiaj jak widzicie po opisie przedstawię Wam moją drugą stylizację. :)
A mianowicie pokaże Wam jak prezentuję się na mnie sukienka hiszpanka, którą zakupiłam w allegro.

                      

                      

Tak jak możecie zauważyć celowo nie mam na sobie obuwia ... po co psuć całą stylizację :) Jak najbardziej taka sukieneczka sprawdzi się na plaży jak i na mieście. Oczywiście myślę, że czerwone szpilki jak i zwykłe japonki  świetnie nadadzą się aby wyjść z przyjaciółką na zakupy czy też na randkę z chłopakiem.

                             

  
          Jak dla mnie jest to sukieneczka i stylowa i dziewczęca i zarazem kobieca. :)

3 w jednym tak naprawdę :)

                           


Serdecznie pozdrawiam Was kochane :) buziaki :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz