czwartek, 28 kwietnia 2016

Kosmetyki z Ukrainy

  

Witam moje czytelniczki i zapraszam na post dotyczący balsamo-odżywki do włosów oraz czekoladowej maski do twarzy. :)

Na początku chciałabym podziękować firmie Ukraina Shop za możliwość przetestowania kosmetyków.
 Jestem mile zaskoczona jakością maski do twarzy oraz jej czekoladowym zapachem. 


Właściwości maski :
  • utrzymuje wilgoć w skórze
  • nawilża, napina oraz odżywia skórę
  • zapobiega powstawaniu zmarszczek
  • ma działanie liftingujące
  • poprawia koloryt skóry 


Maska swą konsystencją przypomina mi mięciutką bazę pod podkład, bez problemu rozprowadza się na twarzy. Nie trzeba nakładać grubej warstwy by zaczęła działać.
Łatwo się zmywa i co najważniejsze twarz po jej zastosowaniu jest gładka i odżywiona.

Składniki aktywne
  • olej jajoba
  • olej z kiełków pszenicy
  • masło shea
  • kakao 
  • masło kakaowe
  • pantenol
  • kwas glikolowy
  • kwas hialuronowy
 
I na koniec kilka słów o balsamo-odżywce do włosów...

 

Jeśli macie suche włoski to właśnie ten kosmetyk jest dla Was. :) 

Działanie:
  • naturalnie ochrania przed promieniami UV
  • zmniejsza rozdwojenie końcówek
  • zwiększa elastyczność włosów  
  • zapobiega plątaniu się włosów
  • włosy stają się bardziej błyszczące oraz gładkie
 
Jeśli chodzi o moje spostrzeżenia dotyczące działania tej odzywki stwierdzam, że na pewno włosy są po niej bardziej błyszczące oraz wyglądają na zdrowe. Jeśli chodzi o plątanie się włosów szczególnej różnicy nie zauważyłam. Mimo iż moje końcówki są rozdwojone ta odżywka sprawia, że tego nie widać :) 
 
Składniki aktywne: 


  • masło shea
  • keratyna
  • proteiny jedwabiu
  • kolagen
  • proteiny pszenicy
  • sok z aloesu 

 Podsumowując jestem zadowolona z tych kosmetyków. Zachęcam do zakupów i odwiedzenia strony http://www.ukrainashop.com/
Asortyment jest naprawdę gigantyczny, każda dla siebie coś znajdzie. :) 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz