piątek, 15 kwietnia 2016

Kosmetyki z firmy Prestige



  

 Witam Was kochane po długiej przerwie ! :)

Dzisiaj post o kosmetykach z firmy Prestige. Jeśli nie słyszałyście jeszcze o tej firmie to zachęcam do lekturki :)

Na początku kilka słów o eleganckich pomadkach...

 

Kolory mocno napigmentowane, pomadki na ustach utrzymują się o dziwo bardzo długo. Spokojnie możemy pić napoje, oraz jeść. 

 

Nie spodziewałam się po nich takiego efektu na ustach. Same plusy.. Minusów brak ..

Do przetestowania dostałam również tusz do rzęs. Ucieszyłam się bo tusze uwielbiam testować. 
Ten mnie nie zawiódł. Pogrubia dość mocno. Nie skleja.  Z każdą kolejną warstwą możemy stworzyć efekt sztucznych rzęs ! . A za co go najbardziej lubię ? Za to, że bez problemu się zmywa.  Dla mnie bomba !

Z lewej eyeliner, o kolorze brązowym. Generalnie nie używam kolorowych eyelinerów tylko klasyczną czerń ale postaram się przekonać do brązu. Oczywiście przetestowałam i na powiece utrzymuję się cały dzień. Ładnie zastyga, przypomina mi kreskę, która jest wykonana makijażem permanentnym.
Ta tubka z żółtą zakrętką to baza, która na twarzy wygląda jak podkład ale po roztarciu zupełnie jest bezbarwna. Co za magia :) Ładnie wygładza, i podkład utrzymuję się długo. Jedyne co mi nie pasuje to, że podkreśla mi suche skórki w okolicach nosa. 
I z prawej błyszczyk, który jest bezbarwny ale ma właściwości chłodzące. Lubię taki efekt na ustach takie mrowienie... Ogólnie nie lubię bezbarwnych ust ale dla efektu  mrowienia będę do niego wracać. 

 

  Skoro jesteśmy przy ustach to przetestowania dostałam również krem powiększający  usta. Niestety ten produkt u mnie się nie spisuje :( a szkoda bo która z nas nie chciała by mieć pełniejszych ust. :)

 
 I na ostatnim zdjęciu widzicie cienie, które są delikatnie napigmentowane, oraz osypujące się. Co mnie zawsze drażni. Ale za to kredki są dobrej jakości, długo się utrzymują i ciężko je zmyć. Naprawdę bardzo ciężko. Mowa tutaj również o konturówce do ust :)

 
 
 

Generalnie polubiłam kosmetyki z firmy Prestige, nie dla każdego można dogodzić :)
Na pewno będę do nich jeszcze wracać oraz mam chęć poznania kolejnych produktów. 
Zachęcam do zapoznania się z asortymentem firmy Prestige  http://www.prestigecosmetics.com/
oraz dziękuje za możliwość przetestowania kosmetyków :)








4 komentarze:

  1. Czekałam na nowy wpis bardzo ! :)
    Też mam taką pomadkę ! <3 :) Zainteresowała mnie ta baza , musi być super ! :) :) Na dniach muszę zakupić :D :D :D :)
    Pozdrawiam :) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomadki mają śliczne odcienie ;) Tyle dobrego słyszałam o tych kosmetykach, ale jeszcze ich nie używałam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak kochana odcienie są super ! I jeszcze tak dlugo utrzymuja się na ustach ... 😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie miałam tych kosmetyków, chętnie więc po nie sięgnę:))

    OdpowiedzUsuń