środa, 4 kwietnia 2018

Zestaw XXL do hybryd z lampą 36W My No1



Hej dziewczyny dzisiaj zapraszam Was  na post paznokciowy, mianowicie dowiecie się czy jestem zadowolona z zestawu, który wpadł ostatnimi czasy w moje ręce od firmy My No1

Do zestawu była również dołączona lampa 36W


Profesjonalna Lampa My No1 LED 36W 230V i USB (możliwość podłączenia do powerbanka lub laptopa) 
  • Technologia dual LED (365nm+405nm) zapewnia utwardzanie wszystkich żeli i lakierów hybrydowych
  • Czujnik ruchu uruchamia automatycznie lampę po włożeniu dłoni
  • Elektroniczny wyświetlacz odliczający czas pozwala kontrolować długość naświetlania do 99 sekund
  • 18 diod o łącznej wartości mocy 36W zapewnia szybkie utwardzanie
 



Jak możecie zauważyć lampa bardzo estetycznie się prezentuję i co najważniejsze możemy ją używać w zaciszu domowym jak i w profesjonalnych salonach kosmetycznych. 
Dzięki 18 żarówkom LED bardzo ładnie i równomiernie utwardza hybrydy bez obaw, że za 2 dni odpadnie nam lakier z paznokci.
Lampa stopniowo się nagrzewa dzięki temu komfortowo możemy włożyć dłonie do lampy bez obaw, że temperatura będzie w niej za wysoka. 
Piszę o tym, gdyż moja poprzednia lampa dosłownie i w przenośni ,,paliła,, mi dłonie i paznokcie co nie było przyjemnym uczuciem..
Lampa również posiada czujnik ruchu oraz elektroniczny wyświetlacz. 
Co mi się jeszcze w niej podoba? to, że nie wymaga wymiany świetlówek jak w starszych lampach .
 
  
Jestem z niej bardzo zadowolona  jest poręczna i można ją zabrać nawet w podróż. 

Pewnie jesteście ciekawe jakie kolorki lakierów wybrałam ..


Same lakiery pięknie się prezentują ale również posiadają wręcz idealną konsystencję aby wykonać ładny manicure.
 
 



 
Krycie mają również bardzo ładne nawet po 1 warstwie...  Lakiery są  wydajne i co najważniejsze jest bardzo wielki wybór kolorystyczny odcieni. Pędzelki ładnie są wyprofilowane i dzięki temu precyzyjnie wychodzi manicure.
 Baza jak i Top również przypadły mi do gustu. Nie mam do nich absolutnie zastrzeżeń.
 

 Jeśli chodzi o Cleaner i Aceton tu się bardzo zdziwiłam pozytywnie bo pięknie pachną nie tak toksycznie jak te z innych marek.. wielki plus za to :)


Tak lakiery prezentują się na paznokciach.




Podsumowując jeśli szukacie dobrej lampy oraz lakierów i spodobał Wam się ten zestaw to odsyłam Was na zakupy DO SKLEP 
gdyż trwa teraz fajna promocja i warto z niej skorzystać. Pozdrawiam, PA :)


29 komentarzy:

  1. Nie miałam nigdy styczności z tymi lakierami, jednak bardzo mnie zaciekawiłaś tą marką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten ciemnoniebieski kolorek jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Firma wprawdzie nie jest mi znana, ale hybrydki juz mi sie podobaja. Super, ze masz lampe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam te lakiery. Sa troche za rzadkie dla mnie ale jestem bardzo poczatkujaca

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny box. Uwielbiam testowac nowe lakiery hybrydowe wraz z calym wyposazeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne manicure, rdzawe złoto jest czadowe! bardzo przydałaby mi się nowa lampa bo moja ma tylko 3 punkty led i jest maleńka, nie mieści całej dłoni co wydłuża czas robienia paznokci

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie te lakiery niestety uczuliły.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, świetne kolorki :D Ale najbardziej podoba mi się ta lampa! :D
    makijazagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. No muszę Ci powiedzieć, że wybrałaś naprawdę piękne lakiery !

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy zestaw i super kolorki. Ja uwielbiam hybrydy, ale mam zestaw innej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z takim zestawem każdy może wykonać piękni manicure. Od dawna planuję zakup lampy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny zestaw a ten błękitny lakier, ochhhh <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam już swój sprzęcior i asortyment więc nie skuszę się do zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie używałam tych lakierów, ale widzę, że mają bardzo ładne kolory;>

    OdpowiedzUsuń
  15. Najbardziej podoba mi się lampa!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Robię hybrydę sobie i mamie, więc kolekcja cały czas rośnie. Skoro polecasz, to chętnie zerknę na paletę kolorków i może wybiorę coś dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przyznaję szczerze, że nigdy nie miałam hybryd :)

    OdpowiedzUsuń
  18. To były moje pierwsze lakiery hybrydowe :) Potwierdzam, że czasami wystarczy jedna warstwa i paznokieć prezentuje się bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne kolory lakierów, zwłaszcza odcienie niebieskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie słyszałam jeszcze o tej marce, a hybrydy robię często :)

    OdpowiedzUsuń
  21. hello,
    i'm a new follower of your amazing blog, can you follow mine on my blog?
    thanks and compliments! TIZIANA
    https://amoriemeraviglie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawe kolorki. Bardzo podoba mi się ta lampa, chyba zainwestuję w taki sprzęt, bo ma naprawdę dobre opcje.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne kolory wybrałaś. Z chęcią przejrzę ofertę My No 1.

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny zestaw a kolory idealnie dobrałas. Bardzo mi się podobają paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajny ten zestaw :) ja chcę kupić koleżance, więc chętnie dokładniej poczytam o Twoim :)
    zapraszam do mnie na Konkurs :)

    OdpowiedzUsuń