wtorek, 5 września 2017

Lakiery Hybrydowe LaBoom



Hej kochane :) dzisiejszy post będzie dotyczyć lakierów marki LaBoom jeśli jeszcze nie polubiliście ich fanpage to zostawiam Wam link abyście mogły to uczynić  https://www.facebook.com/search/top/?q=laboom%20lakiery%20hybrydowe  

Do przetestowania wybrałam następujące kolorki 

 
Opis producenta

Hybryda marki  LaBoom to lakier przeznaczony do zabiegów manicure/pedicure hybrydowego. Opatentowany skład produktu zapewnia  trwałość oraz wysoką jakość zabiegu. Odpowiednie nasycenie lakieru barwnikiem oraz konsystencja gwarantuje  całkowity  efekt krycia oraz łatwość aplikacji. Nasze lakiery cechuje przede wszystkim ich skład, który zawiera specjalnie wyselekcjonowane , łagodnie działające na płytkę paznokcia żywice. Duża ilość aktywatorów daje gwarancję utwardzania lakieru zarówno w lampie LED jak i UV – pozwala na krótki czas wiązania się hybrydy w lampie, a co za tym idzie krótki czas jej wysychania. Kolejnym atutem lakierów jest ich usuwanie, które trwa jedyne 5 minut.


Jeśli chodzi o baze bardzo przyjemnie się ją nakłada. Jest dość lejąca ale nie zalewa skórek.
 Top, który nakładamy na koniec nadaję obłędny połysk.
Lakiery są dość mocno napigmentowane a ich konsystencja jest fenomenalna. 
Generalnie nie wypowiem się na temat zdejmowania hybryd, ponieważ nie mam removera więc ten krok pozwólcie, że pominę :)

Poniżej możecie zobaczyć jak lakiery prezentują się na paznokciach.





Za 7 ml zapłacimy ok 20 zł. Myślę, że za tak dobrą jakość lakierów to nie dużo.
Odsyłam Was na ich stronę możecie sprawdzić jakimi jeszcze kolorkami dysponują. 

Trzymajcie się cieplutko w te deszczowe dni :)

24 komentarze:

  1. Super ! Uwielbiam lakiery hybrydowe ! Napewno wypróbuje ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooooooo jak te kolorki cudownie wyglądają 😍 opis również mnie zachęca chodź nie mam lampy LED czy UV😀 dziękuję również trzymaj się cieplutko w te deszczowo jesienne dni😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się efekt końcowy :) zostaje na dłużej :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. na hybrydach kompletnie się nie znam i nie robię, ale kolorki są przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podoba mi się drugi kształt pazurków i kolory z ostatniego mani :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi sie ten kolor miętowy. Super. Ja akurat uczę się hybryd :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tych hybrydek nie znam, ale mają ładne kolory, szczególnie jasny róż :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorki cudowne uwielbiam hybrydy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie piękne paznokcie <3 Co do lakierów to nie znam tej firmy, ale kolory mają ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cena bardzo przystepna, więc pora wypróbować ta markę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne odcienie i efekt końcowy przepiękny. Cena nie rujnuje portfela, wiec z chęcią wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam o tych hybrydach
    Moze wspolna obs ? zacznij i daj znac

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo spodobał mi się ten lodowy błękit :) Cudny :) A lakierów tej marki nie miałam jeszcze okazji używać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. pudrowy róż i błękit wymiatają <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolory ładne , dla mnie najwazniejsze by hybryda byla trwała :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Na pazurkach wyglądają fajnie. Musze przyjrzeć im się bliżej, bo ostatnio lubuje się w pazurkach hybrydowych i ciągle testuje:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Faktycznie przystępna cena :) Bardzo podobają mi się te kwadratowe paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj cudne kolorki! Musimy wnet wykonać takie paznokcie ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolory są śliczne. Bardzo mi sie podobają. Zawsze warto zapłacić za jakość

    OdpowiedzUsuń
  20. Kształt pierwszych paznokci świetny, nie potrafię sobie takiego zrobić, a na pewno już nie na prawej ręce ;)
    Kolor 23-najlepszy! :*

    OdpowiedzUsuń
  21. jaram się każdym odcieniem:D mega mi się podobają;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie slyszalam o tych lakierach ale kolory maja slicze!!

    OdpowiedzUsuń