czwartek, 31 sierpnia 2017

THE FIRST SHAMPOO – PIERWSZY SZAMPON PROSTUJĄCY WŁOSY!



 

Witajcie Kochane ! Zapraszam wszystkie włosomaniaczki na bardzo ciekawy post o włoskach.. 

Pewnie nie jedna z nas chciałaby mieć włosy proste na dłużej.. nie na godzinę, nie na dzień ale na dłuższy okres. Dzięki firmie https://www.facebook.com/sweethairpolska/ miałam okazje przetestować produkty o których robi się coraz głośniej.
Tylko UWAGA! ja ten zabieg robiłam sama w domu na własną odpowiedzialność :)
Zaznaczam, że nie ma w tym nic trudnego jednak jest przy tym trochę pracy .. musimy się rygorystycznie trzymać zasad jakie panują w instrukcji obsługi. Wtedy zabieg wyjdzie nam na pewno. 

     HE FIRST SHAMPOO – PIERWSZY SZAMPON PROSTUJĄCY WŁOSY!
THE FIRST SHAMPOO łączy się z keratyną włosa powodując denaturację białka pod wpływem działania specjalnie dobranej mieszanki kwasów oraz ciepła. Proces ten jest całkowicie bezpieczny dla włosa, co ważne, nie uszkadza wiązań dwusiarczkowych. Kompozycja kwasów organicznych doskonale prostuje włosy oraz zapewnia im ochronę na długi czas.
- Nie zawiera formaldehydu, jest 100% bezpieczny dla zdrowia!
- Efekty utrzymują się 3-4 miesiące
- Czas zabiegu wynosi jedynie 60 -90 minut!
- Proste, wygładzone, łatwe do ułożenia, lśniące, zdrowe włosy.
- Bardzo wydajny – 20 do aplikacji!
- Bez konieczności czekania kilku dni na umycie włosów po zabiegu!
- Możliwość koloryzacji, rozjaśniania oraz innych zabiegów w tym samym dniu!
- Najbardziej innowacyjny i zaawansowany technologicznie produkt na świecie!
Czy wiesz, że kwasy użyte w szamponie The First występują w jedzeniu, które na co dzień spożywasz?
Kwas salicylowy – jabłko, awokado, brokuły, ogórek, winogrono, śliwka, truskawka, szpinak, cukinia grejpfruty.
Kwas liponowy – szpinak, brokuły, groszek, brukselka, olej ryżowy, mięso.
Kwas glikolowy – trzcina cukrowa, buraki, ananas, arbuz, winogrono.
Kwas mlekowy – mleko, sery, lody, oliwki, chleb, naleśniki, biszkopty.
Kwas hialuronowy – soja, czerwone wino, korzenie warzyw.


  Zacznę, może od tego, że ja zabieg prostowania włosów rozpoczęłam 19 sierpnia. I ten cały proces zajął mi niecałe 2 godziny. Generalnie ja miałam kiedyś już jakąś styczność z takim prostowaniem bo jakieś 3 lata temu fryzjer wykonywał mi keratynowe prostowanie włosów. Jednak te dwa zabiegi znacznie różnią się od siebie. 

Żaden z tych produktów nie miał uciążliwego zapachu jak keratyna, która intensywnie szczypała w oczy a wręcz przeciwnie przyjemnie pachną. 


Jak możecie zauważyć na zdjęciu znajdują się produkty dzięki którym wykonałam prostowanie włosów. 

Jeśli macie ochotę poczytać instrukcji jak wykonać ten zabieg to odsyłam Was tu 

Z grubsza powiem, że po umyciu włosów szamponem oczyszczającym włosy są sztywne i tępe
Krem prostujący odrobinkę szczypał mnie w skórę głowy i pachnie dość ziołowo. Jest dość rzadki i lejący się.
Jeśli chodzi o maskę bardzo ładnie pachnie i dzięki niej włosy są bardzo mięciutkie i lśniące. Uwierzcie mi jak po wizycie od fryzjera :) 

No to teraz pochwalę się swoim rezultatem jaki uzyskałam dzięki produktom Sweet Hair Polska

Przed zabiegiem 


Po zabiegu

  
Jak możecie zauważyć różnica jest :) i to bardzo zauważalna. Włosy są proste lśniące i gładkie.



I czekam na Wasze komentarze kto się odważył :D Trzymajcie się cieplutko pa:) 

25 komentarzy:

  1. Super wpis ja bym się na swoich włosach sama nie odważyła tego zrobić powiem tak bo mam mocno kręcone włosy i bardzo puszyste. Byłam u fryzjera na prostowaniu keratynowym a teraz każde prostowanie ich zajmuje mi godzine i z każdym prostowaniem boję się je spale więc tak jak wspominałam wyżej ja bym się nie odważyła 😉 ale Twój efekt jest świetny naprawdę😀

    OdpowiedzUsuń
  2. No zaciekawiła mnie i to bardzo,jestem posiadaczem kręconych włosów, produkt wart zastanowienia nad kupnem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No zaciekawiła mnie i to bardzo,jestem posiadaczem kręconych włosów, produkt wart zastanowienia nad kupnem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przyzwoity wyszedł efekt :) Nie stosowałam takich kosmetyków ale wierzę,że jak napisałaś takie są rezultaty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sama chetnie bym przetestowała taki zestaw. mam kręcone włosy. jestem ciekawa jak długo taki efekt się utrzyma :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rezultat mi sie podoba tylko obawiam sie ze nie miałabym az te czasu :-(

    OdpowiedzUsuń
  7. Efekt jest absolutnie świetny. Też niedługo będę robić zabieg, mam nadzieję że efekty będą równie dobre.

    OdpowiedzUsuń
  8. OMG chce to :) a ja sie mecze prostownica i niszcze namaxa wlosy :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny efekt! :) Ja jeżeli nie idę spać z mokrymi włosami, to rano mam proste, więc nie dla mnie takie wynalazki, choć ten jest godny uwagi :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Efekt niesamowity !! <3 ja mam bardzo proste swoje włosy więc taki produkt jest nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja lubię swoje kręcone włosy, więc produkt nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kupuje! Moje włosy to moja tragedia. Pol zycia z prostownica w reku. Czegos takiego szukałam

    OdpowiedzUsuń
  13. O kurcze!! Różnica kolosalna! Mega efekt!

    OdpowiedzUsuń
  14. Takiego szamponu jeszcze nie znała. Z cała pewnością kupuję dla siebie i dla mamy. Może ogarnie nasz zmierzwione i pofalowane włosy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, efekt rewelacyjny! Masz przepiękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ooo coś idealnego dla mnie <3 Uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Efekt faktycznie robi wrażenie:) Akurat tego typu produkty nie są dla mnie, bo ja od zawsze miałam proste włosy (jak deska,dosłownie) i bardziej by mi się przydało coś do ich podkręcenia:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Robi wrażenie :) ja jednak lubię swoje fale, ale polecę go kuzynce :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Musimy to mieć! <3 Prostujemy co jakiś czas włosy prostownicą, a taki zabieg pomoże je nam uratować :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie no różnice widać od razu. Ja jednak bała bym się, że cos spierdziele i stracę ostatnie włosy

    OdpowiedzUsuń
  21. Produkt mnie nie zaciekawił, ale tylko dlatego, że mam kręcone włosy,a proste u mnie można zobaczyć na prawdę rzadko :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Aktywny naturalny minerał staje się doskonałą gąbką, która pochłania:
    – Toksyczne metale ciężkie jak rtęć, ołów lub kadm i wiele innych toksyn)
    – Pestycydy, takie jak glifosat, czy substancje radioaktywne.
    Następnie wszystkie zanieczyszczenia wiążą się z klinoptylolitem i zostają wydalone z kałem w ciągu 24 godzin, zanim przedostaną się do krwiobiegu.
    W kontekście zatwierdzania certyfikowanego wyrobu medycznego należy określić i udowodnić ponad wszelką
    wątpliwość główny mechanizm działania. W przypadku
    Vita Pure jest to: wspieranie
    detoksykacji i wzmocnienie bariery ściany jelita poprzez wiązanie metali ciężkich w przewodzie pokarmowym.

    OdpowiedzUsuń