piątek, 12 sierpnia 2016

Hybrydy od IBD


  

Hej Hej ! Sporo dostałam wiadomości od Was jak się sprawuje lakier hybrydowy, który dostałam w ramach testów od firmy http://www.mar-kos.pl/ .
Od razu mówię, że jestem zadowolona.. ba! nawet bardzo ! :)

Zanim przejdę do recenzji chciałabym Wam przybliżyć firmę, o której dotychczas nie słyszałam...  I podziękować  MAR-KOS za możliwość przetestowania lakieru.

Hurtownia kosmetyczna MAR-KOS zajmuje się profesjonalnym wyposażeniem gabinetów kosmetycznych. Oferujemy urządzenia kosmetyczne, produkty do stylizacji paznokci oraz profesjonalne kosmetyki do zabiegów na twarz i ciało. W naszej ofercie znajdziesz meble kosmetyczne, frezarki, lakiery hybrydowe, fryzjerstwo oraz wiele innych. Organizujemy szkolenia kosmetyczne w zakresie pedicure, manicure hybrydowego oraz tradycyjnego i przedłużania rzęs. Nasze szkolenia prowadzą szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem oraz stale podnoszący swoje kwalifikacje. 

 Zachęcam do polubienia fanpage https://www.facebook.com/markospl/?fref=ts 

To taki krótki wstęp i zapoznanie z firmą :) Zatem drogie Panie przedstawiam Wam hybrydy wykonane prze zemnie  lakierami od IBD .

   

Szczerzę powiem, że w rzeczywistości lakier o wiele ma piękniejszy kolorek..  Jeśli chodzi o konsystencje bazy lakieru i topu jest właśnie taka jaką lubię. Czyli nie zbyt gęsta nie zbyt rzadka. Pracowałam już na innych markach i póki co IBD to mój ulubieniec.
A co z trwałością ? I tu mnie bardzo zaskoczył bo zazwyczaj moje dotychczasowe lakiery trzymały się od tygodnia do 2 absolutnie nie więcej.. a ten ponad 3 tygodnie pewnie jeszcze trzymałby się dłużej ale nie byłabym sobą aby mieć ten sam kolorek na paznokciach tyle czasu. :) 

            

Jeśli chodzi o gamę kolorków to same zobaczcie, że jest w czym wybierać. Myślę, że każda z Was znajdzie dla siebie odpowiedni kolorek...

 

Tak jak same widzicie jest w czym wybierać :) Zatem chodźcie  do sklepu http://www.sklep.mar-kos.pl/index.html
 i same wybierzcie co chcecie, bo sklep naprawdę posiada ogromny asortyment :)

8 komentarzy:

  1. bardzo łądny kolorek i ślicznie zrobione pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim faworytem jest marka Semilac - mają przepiękne kolory i znakomitą jakość. Dobrze zrobione są praktycznie nie do zdarcia. Ostatnio skusiłam się na kolor Natural Beauty z NeoNail i uważam, że też są bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dużo słyszałam o Semilac ale jakoś nie miałam okazji mieć na pazurkach .

      Usuń
  3. Cieżko przekonać mi się do innych marek hybryd, miałam wiele przygód z nimi i tylko semilaci są dla mnie odpowiednie, a jakością i trwałością nie ma porównania do innych :) Próbowałaś ich kiedyś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie.. dziewczyny mnie nastraszyly że można się nabawic uczulenia bo podobno Semilac zmienił skład.

      Usuń
    2. Ja używam semilaca już dlugi czas, wczesniej jak i teraz mnie nie uczulił, myślę ze zależy od osoby, też czy dobrze umie przygotwac paznokcie do hybryd itp. U mnie znajome tez pracuja na semilacach i sa bardzo zadowolone ;) a to o zmianie skladu to chyba plotki... w kazdym razie ja mam semi i polecam :)

      Usuń