niedziela, 21 sierpnia 2016

Najprzyjemniejszy sposób na schudnięcie i oczyszczenie z Hello Slim cz 1


   

Hej Hej! 
Dzisiaj post o najprzyjemniejszym sposobie na schudnięcie oraz  oczyszczenie dzięki herbatkom Hello Slim.
Ja swoją 30 dniową  kurację zaczełam kilka dni temu dlatego po miesiącu pojawi się kolejny post, z efektami oraz wrażeniami...

 

Herbatki przyszły do mnie w kartonowym pudełku, które było pięknie zapakowane... 


Zacznijmy może od tego co to jest Hello Slim ?

Hello Slim to 2 rodzaje herbat, które razem tworzą 30-dniowy teatox. To dzięki niemu zrzucisz zbędne kilogramy i oczyścisz swój organizm. Hello Slim Good Morning przyśpieszy Twój metabolizm i zapewni Ci energię na cały dzień, natomiast Hello Slim Good Night oczyści Twój organizm i zrelaksuje Cię przed snem.

Jak działą Hello Slim

Obie formuły herbat Hello Slim świetnie się uzupełniają. Hello Slim Good Morning pomoże Ci spalić kalorie, zmniejszyć apetyt, zyskać energię na cały dzień, złagodzić stany zmęczenia psychicznego i fizycznego i przyśpieszyć metabolizm. Dzięki Hello Slim Good Night oczyścisz swój organizm z toksyn, zrelaksujesz się, uspokoisz nerwy, zyskasz dobry sen, poprawisz trawienie i wyeliminujesz wzdęcia.

Jak stosować Hello Slim ?

 Hello Slim Good Morning należy zaparzać przez 4-5 minut w wodzie o temperaturze poniżej 100 stopni Celsjusza. Wypij ją w trakcie lub przed śniadaniem. Hello Slim Good Night należy zaparzać trochę krócej – 2-3 minuty w ten sam sposób. Wypij ją po ostatnim posiłku. Pamiętaj! Jedna rano i jedna wieczorem! Regularność to klucz do sukcesu.


Jeśli chodzi o tego typu herbatki zawsze jestem sceptycznie nastawiona... wiadomo żadna herbatka nie zrzuci za Ciebie kilogramów tylko ciężka praca oraz dieta.. 

Ja swoje herbatki pije w prześlicznym kubeczku..

 

Jeśli chodzi o smak herbatek od razu go polubiłam chociaż bardziej przypadł mi go gustu smak herbatki nr 2 czyli Hello Slim Good Night.. bardzo mocno wyczuwalna jest mięta, którą uwielbiam... 

Uchylłam rąbka tajemnicy co do tych pysznych herbatek chcąc wprowadzić was w temat. Za niecały miesiąc zapraszam na bardziej wnikliwą analizę Hello Slim.





1 komentarz: