piątek, 3 lutego 2017

HEGRON- Odżywka do włosów bez spłukiwania


Dobry wieczór 👄
Jeśli macie ochotę dowiedzieć się w jakim stanie są teraz moje włosy za sprawą tej oto odżywki to serdecznie zapraszam zainteresowanych na krótki post  :)


Balsam przywracający włosom naturalną miękkość po umyciu. Odbudowuje włosy, nadaje elastyczność i blask. Działa antyelektrostatycznie, zapobiega łamaniu i kruszeniu się włosów, a szczególnie zalecany do włosów po farbowaniu. Zawiera naftę kosmetyczną.

Tak jak wspomniałam wcześniej na fanpage, dzięki tej odżywce moje włosy są teraz w lepszej kondycji.
Wielkim plusem jest to, że nie musze czekać aż odżywkę zmyje z włosów tylko bezpośrednio mogę zacząć je suszyć :)
Końcówki nie są aż tak suche i łamliwe i z tego co zauważyłam lepiej się układają.
Zdaję sobie sprawę z tego, że zimą moje włosy są ''psotne'' ale się nie poddaje i testuję rożnego rodzaju kosmetyki aby w jakimś stopniu je odbudować.

Jeśli chodzi o samą odżywkę, ma konsystencje balsamu a zapach przypomina fryzjerskie kosmetyki.
Butelka mieści w sobie 500 ml produktu za 8,90 zł :) czyli jak same możecie zauważyć taki zakup bardzo się opłaca. ;)

Jeśli macie ochotę zakupić odżywkę zapraszam na zakupy do sklepu .

Ja się teraz z Wami żegnam i czekam na komentarze :)

2 komentarze:

  1. Chętnie zapoznam się z tą odżywką i z jej składem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam po ty siano na głowie, więc nie każdemu to będzie pasować :D
    chyba, że zmienili skład, ale kiedy ja miałam tą odżywkę to włosy po niej były w tragicznym stanie

    OdpowiedzUsuń