wtorek, 11 kwietnia 2017

Zabieg henny w domu z Delia Cosmetics


   
 

Witajcie kochane :)

Zapraszam serdecznie na dzisiejszy post dotyczący henny do brwi oraz rzęs..

Zabieg henny w domu ? Czemu nie ? :) To jest prostsze niż Wam się wydaje :) 

Henna do brwi i rzęs – żelowa – nowoczesny wymiar bezpiecznej koloryzacji brwi i rzęs. Żelowa konsystencja i specjalny aplikator umożliwiają precyzyjne nakładanie preparatu. Kolor polecany dla kobiet o włosach brązowych i ciemny blond. Dlaczego henna do brwi i rzęs Delia Cosmetics, jest niezastąpiona w Twojej kosmetyczce? wygodny sposób na koloryzację brwi i rzęs w zaciszu domowym; metoda idealna dla Pań w każdym wieku; zastępuje codzienne używanie konturówki do brwi; łatwy i ekonomiczny zabieg do samodzielnego wykonania; nadaje brwiom wymarzony kształt i podkreśla oprawę oczu; możesz mieć piękne brwi i rzęsy kiedy tylko zechcesz; jest bezpieczna w stosowaniu, przebadana dermatologicznie. Nowoczesny wymiar koloryzacji brwi – jak z salonu! Profesjonalna jakość żelu koloryzującego. Nowoczesna formuła aktywatora. Idealnie gładki oraz intensywnie koloryzujący preparat. Efekt już po 5 min od nałożenia. Wydajność – do 15 aplikacji. Miseczka i wygodny aplikator ze szczoteczką.

Tak naprawdę cały ,,zabieg'' jest bardzo prosty do wykonania. Nie musimy odwiedzać salonu kosmetycznego aby mieć piękne brwi.
 A aby wykonać henne potrzebne nam jes


  • Żel koloryzujący
  • aktywator
  • aplikator
  • platikowa miseczka  
 
Pewnie jesteście ciekawe jak wyszedł efekt po .. Powiem Wam tylko tyle, że jestem bardzo zadowolona :)
Dzięki hennie czas makijażu zdecydowanie skrócił się do minimum :) 

Zatem przedstawiam Wam efekt przed i po :)


Obecnie moje brwi wyglądją tak 


Cena henny w Rossmann to ok 14 zł . 
Do wyboru macie 3 warianty kolorów
Grafitowy, czarny oraz brązowy.
Ja wybrałam kolor czarny :)
 Serdecznie polecam i czekam na Wasze opinie oraz komentarze:)
  

4 komentarze:

  1. I ja rownież korzystam z tej henny i sama robię brwi...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam cierpliwości do robienia przy brwiach. Do domu przychodzi znajoma kosmetyczka i robi mi hennę razem z depilacją brwi bo to mi też nie wychodzi 😁

    OdpowiedzUsuń
  3. Z efekt na Twoich rzęsach jest cudowny 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam zbyt dużego doświadczenia z henną, dlatego aby nie zrobić sobie krzywdy, korzystam z usług salonu kosmetycznego z dojazdem do domu. W ten sposób nie tracę czasu na wyjazdy do salonu stacjonarnego i cieszę się idealnymi brwiami.
    https://pazurro-krakow.pl/

    OdpowiedzUsuń