środa, 28 grudnia 2016

Paczka od KONITGO - BIOLOVE BROWNIE WITH ORANGE NATURAL



Witajcie po świątecznej przerwie :) dzisiaj przychodzę do Was z recenzją kosmetyków BIOLOVE BROWNIE WITH ORANGE NATURAL, które możecie kupić wyłącznie w sklepach KONTIGO
:)

Na początku chciałabym bardzo podziękować firmie KONTIGO  za wybranie mnie do testowania kosmetyków :)  i za pocztówkę z życzeniami :)
bardzo miły gest..

ale przejdźmy do zrecenzowania kosmetyków :)

 
Zacznę od kremu do rąk. Dlaczego? Proste ! pokochałam go za jego działanie <3 zapach aż tak bardzo mi nie odpowiada tej serii ale to nie ważne...ręce smaruje codziennie odkąd dostałam produkt i widzę znaczną poprawę.. 
Poniżej przedstawiam Wam skład kremiku :) 
 

A teraz kilka słów o ŻELU POD PRYSZNIC..

Tak jak wspomniałam na początku zapach aż tak bardzo  mnie nie zafascynował ale polubiłam żel mimo tego :) ładnie się pieni i zapach podczas kąpieli nie jest mocno wyczuwalny :)
A najbardziej podoba mi siez że kosmetyki BIOLOVE  nie zawieraj:
-PEG
-SLS
-SILIKONOW
-PARABENOW
-BARWNIKOW
Cena 12,99 zł 

Cena 11,99 zł

Następnie zrecenzuję masełko do ciała o konsystencji musu ... 


Bardzo je polubiłam głownie za jego konsystencje .. 

Nakładanie musu na ciało to czysta przyjemność :)  

Jeśli chodzi o zapach utrzymuję się na ciele do godziny .
Cena 24,99 zł
 

I na koniec Masełko do ust :)


Używałam go kilka razy a moje usta dzięki niemu nie są aż tak suche :)  czyli mogę powiedzieć ze efekt jest :) Cena / 9,99 zł

Bardzo polubiłam te kosmetyki mimo zapachu, który aż tak bardzo mi nie odpowiada... :)

Pozdrawiam :) i życzę szczęśliwego nowego roku :)

2 komentarze:

  1. Świetne rzeczy! Chyba je polubię :)
    Na moim blogu trwa właśnie konkurs, aż 6 osób wygrywa! Zapraszam do udziału - melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń