wtorek, 8 listopada 2016

INTENSYWNIE WYGŁADZAJĄCY ELIKSIR POD OCZY od Dermo Future Precision




Witajcie w kolejnej odsłonie mego bloga :) Dzisiejszy wpis postara się Wam przybliżyć INTENSYWNIE WYGŁADZAJĄCY ELIKSIR POD OCZY marki DermoFuture Precision dzięki której miałam możliwość go przetestować. Czy się sprawdził i zdziałał cuda? Zapraszam do czytania :)

Która z nas nie chciałaby mieć pięknej, gładkiej skóry również w okolicy oczu, które podobno są zwierciadłem duszy 😉 Jednakże fakt jest taki iż o ile nie mamy świetnych genów które pomogą nam długo utrzymać świetny wygląd skóry to musimy same o nią zadbać. Szczególną uwagę powinnyśmy poświęcić właśnie okolicy oczu, gdzie nasza skóra jest szczególnie cienka, wrażliwa i niestety szybko się starzeje. Dokładnie z tego powodu zdecydowałam się sięgnąć po INTENSYWNIE WYGŁADZAJĄCY ELIKSIR POD OCZY. Już sama nazwa eliksir zachęciła mnie aby go wypróbować. Kiedy natomiast zobaczyłam dodatkowo bardzo oryginalne opakowanie w formie strzykawki moje pierwsze skojarzenie jakie mi się nasunęło to profesjonalny zabieg kosmetyczny.

Według firmy DermoFuture Precision 10 ml preparatu powinno wystarczyć na ok 28 dni stosowania rano i wieczorem po których nasza skóra będzie bardziej wypoczęta, ujędrniona a przede wszystkim zmarszczki w okolicach oczu zostaną wyraźnie zredukowane. Preparat ma wyrównać nam poziom nawilżenia skóry, zniwelować sińce i przebarwienia pod oczami oraz zwiększyć elastyczność skóry. Zawarte w kremie składniki aktywne takie jak kawior- regenerują, odbudowują i powstrzymują procesy starzenia się skóry wokół oczu. Jedwab natomiast ma pobudzić produkcję kwasu hialuronowego który dodaje skórze sprężystości i nawilżenia.



Przyznaję że opis preparatu zachęcił mnie do jego przetestowania a aplikacja eliksiru pozytywnie mnie zaskoczyła, gdyż była bardzo przyjemna i precyzyjna dzięki umieszczeniu go w strzykawce z miarką. Po każdorazowym nałożeniu kremu na skórę odczuwałam początkowo przyjemne chłodzenie. Kiedy z kolei wklepałam preparatu w skórę rzeczywiście od razu wyglądała ona na wypoczętą i młodszą. A wszystko to za sprawą mieniących się drobinek zawartych w produkcie który szybko się wchłaniał i nie pozostawiał wrażenia lepkości na skórze.

Podsumowując mogę stwierdzić że jest to produkt godny polecenia zarówno za sprawą konsystencji, delikatnego zapachu jak i opakowania. Mały minusik za pojemność 10ml gdzie kremy pod oczy zwykle zawierają w swoim opakowaniu 15ml. Jednakże polecam Wam go przetestować i wyrobić sobie własną opinię na jego temat. Ja już swoją mam. Jestem na TAK:) !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz