niedziela, 18 września 2016

Najprzyjemniejszy sposób na schudnięcie i oczyszczenie z Hello Slim ? cz 2


   

Witajcie :) wracam do Was  po miesiącu stosowania kuracji Hello Slim. Zapraszam na podsumowanie 30 dni z Hello Slim :) 


Dzisiaj dość krótko i na temat, bo chcę się z Wami podzielić jedynie opinią o kuracji i efektach. :)

 

Podczas testowania 30 dniowej kuracji na pewno zauważyłam dodatkowy zastrzyk energii, który towarzyszył mi do południa . Jeśli chodzi o lepszy sen po tej kuracji ciężko stwierdzić bo przy niemowlaku noce są nie przespane.. a gdy już mam chwilę na sen spie dobrze i bez Hello Slim :D.
Generalnie pytałyście mnie czy da się schudnąć dzięki tym herbatkom.. mimo, że ćwiczyłam i trzymałam dietę kuracja nie pomogła mi w utracie wagi :( . Faktycznie poczułam w jakimś stopniu oczyszczenie organizmu i byłam bardziej naładowana energią w ciągu dnia ale to wszystko.
Na pewno nie odradzam Wam spróbowania tych herbatek, pamiętajcie jednak że taka kuracja kosztuję ok 100 zł . Jestem strasznie ciekawa czy któraś z Was skusi się i podejmie 30 dniową przygodę z Hello Slim . :) Dajcie znać  :)

2 komentarze:

  1. za 100 zł i bez efektów to ja podziękuję :D wolę pić np. zieloną kawę czy czerwoną herbatę a efekty będą lepsze:) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak masz racje zielona herbata jest bardzo zdrowa i pomaga nam w utracie wagi.. ale czerwonej herabty nie pilam.. ? polecasz? jakie sa efekty picia takiej herabty? Dziekuje za obserwacje :) zapraszam na fanpage oraz instagram :*

    OdpowiedzUsuń