środa, 20 września 2017

Ratunek dla zniszczonych włosów

 

Hej  ! Cieszę się, że kolejny raz odwiedziłaś mój blog :) i mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej :) bo dziś przygotowałam bardzo ciekawy post o włosach.
  
Generalnie o włosach, które są zniszczone poprzez prostowanie, malowanie czy suszenie.

 Suche oraz rozdwojone końcówki to też mój problem.

Wciąż szukam produktu, który odżywi moje włosy, i być może go znalazłam...

Ostatnio zawarłam współprace z firmą LaBoom, i miałam możliwość przetestować lakiery hybrydowe, no ale w paczce znalazły się również 3 produkty do włosów.. także nie przeciągając zaczynajmy :)

Pierwszy produkt  to Glam szampon do włosów oczyszczająco-odżywczy z keratyną 
Cena ok.37 zł /250 ml


Szampon odżywczy
Szampon wzbogacony w Keratynę i Imbir, oczyszcza delikatne bardzo zniszczone włosy. Nie obciążając ich. Lekko się pieni. Jest ultra delikatny i idealny do codziennego stosowania jako alternatywa dla tradycyjnego szamponu.
Sposób użycia: nałóż powoli masując od skóry głowy po końce włosów. Pozostaw na kilka minut, dodaj niewielką ilość wody, aby wytworzyła się lekka piana, następnie dokładnie spłucz.


Sam szampon jest dość inny niż tradycyjne szampony, bardzo delikatnie się pieni ku mojemu zaskoczeniu prze prze przepięknie pachnie... naprawdę uwierzcie mi na słowo pachnie obłędnie! 
Zapach przypomina mi perfumy dość drogie, które niestety mi się skończyły.

Przejdźmy teraz do kolejnego produktu a jest nim

Arganowa Maska do włosów
Cena ok 17 zł/ 200 ml
 

 Maska nawilżająca z olejem arganowym Argan Oil of Morocco Moisture Rich Conditioner stanowi luksusową formułę wzbogaconą w ceniony certyfikowany organiczny olej arganowy z Maroka, szczególnie bogaty w działającą odżywczo witaminę E oraz antyoksydanty. Ponadto produkt zawiera ekstrakty z czterech olejków: rozmarynu, trawy cytrynowej, pomarańczy oraz Ylang Ylang. Maska posiada intensywnie odżywcze właściwości, dzięki czemu silne nawilża, odżywia i rewitalizuje włosy oraz przywraca im optymalną kondycję. Błyskawicznie nadaje włosom miękkość i blask. Nie zawiera parabenów.
 
Generalnie ten produkt jest moim faworytem.. włosy po nim są bardzo miękkie i co najważniejsze nie puszą się, no i oczywiście pięknie się błyszczą. Również ładnie pachnie i dobrze się rozprowadza na włosach.
Od dawna szukałam takiego produktu i cieszę się, że natrafiłam na tak dobrą maskę.
 
No i ostatni produkt to
 
 
 
Arganowy olejek do włosów 
Cena 23 zł/100 ml
 
 
Olejek może być stosowany na wiele sposobów, np. po umyciu włosów, nakładając go na końcówki, pod prysznicem, mieszając olejek z szamponem, po suszeniu włosów, nakładając olejek na pojedyncze pasma, by nadać włosom jedwabisty połysk.
 
Sama nie wiem co mam napisać o tym produkcie, bo z tego co zauważyłam moje włosy po tym olejku były dość tłuste. Na drugi dzień były przetłuszczone.
Pewnie to moja wina bo za dużo go nałożyłam .. chociaż wydawało mi się że na rękę wylałam naprawdę małą ilość produktu. 
Plusem jest to, że włosy się fajnie po nim rozczesują.
 
No i w sumie to na tyle. Jeśli chodzi o produkty możecie je zakupić Tu 
 
Serdecznie Was pozdrawiam i czekam na komentarze być może Wy też już testowałyście te produkty. Jestem bardzo ciekawa. Trzymajcie się pa. 💗  

24 komentarze:

  1. Ja miałam argan ale dawałam właśnie tylko odrobine na końcówki bo tez na całości zawsze miałam tluste włosy :( ale być może ze są inne panie którym by to sprzyjało wiadomo każdy ma rożna strukturę włosa itp :)
    Myśle ze polecić można ale niestety każdy musi przetestować na sobie aby się dowiedzieć czy akurat u niego zadziałało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam Cię serdecznie. Niestety ja nie miałam okazji testować takich produktów. Ale z chęcią bym wypróbowała. Moje włosy są mocno kręcone, niekiedy bardzo suche w szczególności, gdy końcówki się rozdwajają. Prostuje je ale rzadko bo zauważyłam, że ciągle prostowanie ich nie służy moim włosom a jestem gdzieś dwa miesiące po zabiegu keratynowym. Kiedyś również suszeniem suszarką wysuszyłam włosy. Oczywiście szampon i odżywkę mam od profesjonalistów póki co. Olejki różne z kreatyną też stosuję. Ale tak jak wspomniałam wcześniej z chęcią przetestuję te produkty o których wspominasz na blogu😃 Pozdrawiam Cię cieplutko w te jesienne zimne i deszczowe dni😚

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam taki sam problem z nakładaniem olejków na włosy. Nigdy niewiele jak@w ilość nałozyć

    OdpowiedzUsuń
  4. nie używałam tych produktów. do mnie przemawia maska do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje włosy przetłuszczają się w zastraszającym tempie, więc raczej nie dla mnie ten produkt, a moje zniszczone włosy już chyba tylko uratuje cięcie ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście miałam na myśli ostatni olejek :D Najbardziej z tego trio zaciekawiła mnie maska nawilżająca :D

      Usuń
  6. Olejek bym chciała przetestować. Jeszcze nie mam swojego idealnego.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaciekawiłaś mnie tymi produktami i z chęcią po nie sięgnę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam problem z końcówkami. Mega przesuszone, więc na nie zawsze nakładam coś, dzięki czemu będą nawilżone. Dzięki Tobie wiem, ze powinnam jeszcze sięgnąć po olejek, bo bardzo zależy mi na ich odpowiednim nawilżeniu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Maskę bym chętnie wypróbowała :) jestem też ciekawa zapachu tego szamponu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Potrzebuje czegoś do regeneracji włosów po wakacjach. Są mega przesuszone. Pierwsze, od czego zacznę to na bank fryzjer. Ale musze je wzmocnić czymś. Podoba mi się duet 3w1 musze sie mu przyjrzeć 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tej firmy, ale najchętniej wypróbowałabym maskę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mimo tego przetłuszczenia wyprobowałabym olejek. Mam mega suche końcówki, moze by sie sprawdzil.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam marki jednak najchętniej wypróbowałabym olejek- olejowanie moim włosom przynosi niesamowity blask- wiec podejrzewam, że byłby to produkt idealny.

    OdpowiedzUsuń
  14. z tego zestawu najchętniej wypróbowałabym arganową maskę

    OdpowiedzUsuń
  15. Maska mnie kusi choć nigdzie jeszcze jej nie widziałam. Myślę że olejek zaś najlepiej zużyć do olejowania włosów.

    OdpowiedzUsuń
  16. Czytałam już dzisiaj o tym szamponie i mam na niego ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna i rzetelna recenzja. Lubię takie. Ja chętnie sięgnęłabym po ten szampon. Mam słabe i zniszczone włosy. Może wpłynął by pozytywnie na moje włosy

    OdpowiedzUsuń
  18. Te produkty to dla mnie nowość, ale myślę, ze z olejkiem tez miałabym taki problem. Mam dość długie włosy i niestety szybko mi się przetłuszczają z natury, wiec dobranie odpowiedniego olejku do włosów jest dość uciążliwe.

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda, że składu Inci nie podałaś. Może za wysoko nakladalas olejek.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ostatnio przestałam używać szamponów do włosów i jestem w trakcie testowania mycia włosów płynem do higieny intymnej i powiem, że po nim mam świetne włosy :) z Olejkiem jest ciężko to prawda, ale uwielbiam go nakładać na mokre włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna i rzetelna recenzja, chętnie przetestuje ten zestawik

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie dla mnie te produkty, ponieważ moje włosy szybko się przetłuszczają.

    OdpowiedzUsuń